Responder
¡Bienvenido! Para que puedas participar, intercambiar mensajes privados, subir fotos, dar kudos y ser parte de las conversaciones necesitas estar ingresado en los Foros. | Ingresa | Regístrate Gratis
Plata
angelsalvaje16
0 Kudos

La noticia de Jenny Rivera llega hasta mi pais

Y eso que por aqui era una completa desconosida.

Популарната американско-мексиканска пејачка Џени Ривера почина вчера откако нејзиниот авион се сруши во северно Мексико. Во падот на авионот загинаа уште шест луѓе.

jenni

Остатоците од авионот биле пронајдени од локалните жители во близина на местото на несреќата.

Никој од патниците во авионот не ја преживеал несреќата. Освен пејачката загинаа и петмината патници и двајцата членови на екипажот.

Според локалните медиуми, 43-годишната пејачка од Калифорнија со мексиканско потекло, којашто има продадено над 15 милиони албуми и има добиено повеќе музички награди, во саботата одржа концерт во Монтереј.

Ривера на својот фејсбук профил има над 2,4 милиони обожаватели, а една нејзина песна на Јутуб има над 5 милиони прегледи.

musicpopjey
Temas: 1
Kudos: 4,225

Re: La noticia de Jenny Rivera llega hasta mi pais

si jenii con este accidente llego a paises donde no era famosa, aca en colombia no sono como cantante pero el año pasado por pegarle a una fan salio una nota y asi la conoci.
aca del genero ranchero solo son famosos y queridos vicente y alejandro fernandez ahh y los tigres del norte que fueron exito con sus conciertos.
Quarzo
perroniadicto

Pues jenni sin duda toda una diva..!

photo poster1_zpsbb4348f4.jpg

Platino Brillante
jazo05

Eso es ser.diva
 photo BANNERAMIJAZO_zpsfe037b45.jpg
cheroo
Temas: 415
Kudos: 294

El morbo y la forma en que murió es un platillo sumamente delicioso para cualquier periodista

tvadicta76

Eso es ser internacional

Saludos guapo

Junior
caryestevez1986

Diva!!!!!!! Su muerte La hizo Internacional Wow