Feedbak UVideos

¡Bienvenido a los Foros de Univision! Participa, intercambia mensajes privados, sube tus fotos y forma parte de nuestra Comunidad. | Ingresa | Regístrate Gratis
Responder
Senior
joannnnn

Re: SESILIA AQUI TE DEJO UNA FOTO MIA CON JUAN DAVID GALINDO

camilolagos1 wrote:

JOANA SOLO TE VOY A RESPONDER UNA SOLA VEZ, NO CONFUNDAS CUBA CON COLOMBIA, AQUI NO NOS ESTAMOS MURIENDO DE HAMBRE NI NOS PROSTITUIMOS POR UN PAN, COMO TE TOCO A TI ANTES DE LLEGAR EN LA BALSA A MIAMI

PENSE QUE YA NO ME IBAS A IGNORAR MAS, SE VE QUE NO TIENES NI PALABRA DE HOMBRE, NI EL AGUANTE PARA QUEDARTE CALLADITO, SIEMPRE ESCRIBIENDO ALGO COMO LAS MUJERCITAS.... Y PARA COLMOS CON LA MISMA CANTALETA DE SIEMPRE DE LA BALSA Y EL HAMBRE Y EL PAN, QUE FLOJERA CONTIGO.. YA PONTE A HACER ALGO UTIL EN VES DE ESTAR PERDIENDO TU TIEMPO AQUI TRAYENDO FOTOS RIDICULAS DONDE TE VES SUPER GORDO Y HORRIBLE QUE TOTAL NADIE TE PIDIO LA FOTO Y SI ALGUIEN TE LA PIDIO ES SIMPLEMENTE PARA HUMILLARTE, APLASTARTE Y DECIRTE TODO LO QUE YA TE ACABO DE DECIR SOBRE TU ASQUEROSO ASPECTO FISICO GRACIAS :smileyhappy: AH RECUERDA LO QUE DIJISTES QUE YA NO ME IBAS A RESPONDER MAS :smileywink: ASI QUE CUMPLE TU PALABRA Y QUEDATE CALLATE :smileywink: 

Todavia no nace quien pueda acabar conmigo...
Senior
joannnnn

chicacolombia1 wrote:

Joan :smileyvery-happy:, most of young people(and many adults) in Colombia have BB :smileyvery-happy: :smileyvery-happy:. Believe me, we can be a third world country but still we are able to get the last gadgets that are on the market :smileyvery-happy: :. I live in USA but i don't have a BB yet :smileyvery-happy:, but i'm about to buy myself one since my new job will allow me to do that lol.

And i know you don't like Camilo anymore, but i believe him when he says that he has a job and is able to pay his bills and everything he wants; he is a good boy :smileyhappy:

andrea i say stuff to bother not because i mean it :smileywink: and i know they mean everything they say to me but im not like them :smileywink: i just say it to say something back :smileywink: and i know about what you say up there about the last gagdets on the market :smileywink: im just teasing the whale :smileywink: and i do like him if i did not like him we probably wouldnt have been friends :smileywink: hes the one that does not like me but its ok i do not care :smileytongue: 

Todavia no nace quien pueda acabar conmigo...
Plata

joannnnn ha escrito:

chicacolombia1 wrote:

Joan :smileyvery-happy:, most of young people(and many adults) in Colombia have BB :smileyvery-happy: :smileyvery-happy:. Believe me, we can be a third world country but still we are able to get the last gadgets that are on the market :smileyvery-happy: :. I live in USA but i don't have a BB yet :smileyvery-happy:, but i'm about to buy myself one since my new job will allow me to do that lol.

And i know you don't like Camilo anymore, but i believe him when he says that he has a job and is able to pay his bills and everything he wants; he is a good boy :smileyhappy:

andrea i say stuff to bother not because i mean it :smileywink: and i know they mean everything they say to me but im not like them :smileywink: i just say it to say something back :smileywink: and i know about what you say up there about the last gagdets on the market :smileywink: im just teasing the whale :smileywink: and i do like him if i did not like him we probably wouldnt have been friends :smileywink: hes the one that does not like me but its ok i do not care :smileytongue: 

It doesn't matter to me if you guys are friends or not; i still love both of u cuz both of u are crazy, specially u :smileyvery-happy: :smileyvery-happy:. I know that u like to tease others, that's why i laugh everytime u guys fight :smileyvery-happy:

Junior
ferloser8585

sesi amiga, no hagas casode lo que te digan el camilo ni el superdamian

no dejes te saquen de tus casillas amiga

tqm haha:smileyvery-happy:

AMO MUCHO A YUREM

Miembro
vegapelua

QUE MARRANO AHORA TE LLAMARE CHUBBYLAGOS

Plata
hectorquintero

Ay noooooooo Ahora Calva? Pongase  Dietaaa!

img145.imageshack.us/img145/8/alboradahector2dd.jpg
Bronze
angelcaido16

Que raro...Ese es Camilo?Pero,por lo que yo se,el no se ve asi...O me equivoco?

Plata
hectorquintero

si, eso es camilo hahahahaha

img145.imageshack.us/img145/8/alboradahector2dd.jpg
Plata
skywolf

¿QUIEN ES EL? ¿ES UN ACTOR FAMOSOÓ ES UN MODELO?

Junior
senosgrandess

:smileysurprised:mg::risa: