Responder
¡Bienvenido! Para que puedas participar, intercambiar mensajes privados, subir fotos, dar kudos y ser parte de las conversaciones necesitas estar ingresado en los Foros. | Ingresa | Regístrate Gratis
cel1935
Temas: 2,150
Kudos: 11,403

FLORIDA LOS LAGARTOS SE APARECEN EN LA PUERTA DE TU CASA OH

A family received a surprise visitor to their Florida home - a 10ft-long alligator who crawled straight up to the front door. Tom Strocchio was about to leave his house with his son when he saw the reptile lurking outside. He watched from the safety of his home as police and an alligator wrangler dealt with the beast. As police sealed off the street in New Tampa, Florida, a trapper managed to get a rope around the gator's mouth. As she sealed the jaws of the gator, it started going into a death roll leading to a 15-minute struggle to get it under control. Officials with the Florida Wildlife agency said that because the alligator was more than seven feet in length it was destroyed.

cel1935

Re: FLORIDA LOS LAGARTOS SE APARECEN EN LA PUERTA DE TU CASA

Mr Strocchio told 10 News TV in Tampa that since moving to the Easton Park neighborhood he is used to see alligators in the waterways. But he said it was the first time one of reptiles had ventured into the street. There are an estimated 1.3million alligators in Florida with more than 350 attacks on humans from 1948- 2005, according to official records.

cel1935

Diamante
eltio21

Diios miio
thalicrazy
Temas: 656
Kudos: 457
Publicaciones de blog: 0

que susto para la familia y pobres animales estamos dejando cada dia menos espacio para los animales que se ven forzados a venir a nuestras casa

Plata
mayulis

Eso pasa porque los humanos han invadido el espacio animal...a mi me paso..compre una casa en un proyecto nuevo y los animalitos se vieron sin casa..andaban desorientados en las calles..

Diamante
idefix

cel1935 ha escrito:

A family received a surprise visitor to their Florida home - a 10ft-long alligator who crawled straight up to the front door. Tom Strocchio was about to leave his house with his son when he saw the reptile lurking outside. He watched from the safety of his home as police and an alligator wrangler dealt with the beast. As police sealed off the street in New Tampa, Florida, a trapper managed to get a rope around the gator's mouth. As she sealed the jaws of the gator, it started going into a death roll leading to a 15-minute struggle to get it under control. Officials with the Florida Wildlife agency said that because the alligator was more than seven feet in length it was destroyed.

:asustados:  Ese era el area donde vivimos hasta el 2003 y cerca de donde vivimos ahora.

Cristal
rubiojosverde

Mi madre a mi me pasa eso y creo q caigo al piso.:smileysurprised:h:

Photobucket
Junior
chloeparis

que horror!! y tantos que hay Dios que peligro!!

la90000

Esta mejor que domino's pizza!

No demoro ni 30 minturos, y trajo carne, piel para zapatos,  botas, carteras, ropa, etc.

Me tendre quemudar a Florida para obetener ese servicio de aligators door to door!