El Gordo y La Flaca Univision Foros

¡Bienvenido a los Foros de Univision! Participa, intercambia mensajes privados, sube tus fotos y forma parte de nuestra Comunidad. | Ingresa | Regístrate Gratis
Responder
ambrosiasalad
Temas: 10,907
Kudos: 35,350

HOMBRE CACHETEA A UN BEBITO PORQUE NO PARABA DE LLORAR Y NO ES SU HIJO DURANTE UN VUELO

A man has been accused of racially abusing then physically assaulting a 19-month-old child on a flight to Atlanta last Friday. Joe Rickey Hundley, 60, allegedly demanded that the mother of the crying toddler 'shut that n****r baby up' before slapping the infant in the face on the Delta flight on February 8. According to The Smoking Gun, Hundley has been charged with simple assault after the incident with Jessica Bennett, 33, and her son Jonah. Bennett told authorities that her son 'started to cry due to the altitude change' as the service from Minneapolis to Atlanta prepared for landing. Ms Bennett and her adopted child shared a seat on their way to a family funeral while Mr Hundley was in the neighboring seat. Bennett said she was unable to stop the infant crying. A report compiled by FBI Agent Daron Cheney alleges that Hundley turned to the mother and used the racial slur in telling her to shut up the ch

Me browsing imgur at 4am
ambrosiasalad

Re: HOMBRE CACHETEA A UN BEBITO PORQUE NO PARABA DE LLORAR Y NO ES SU HIJO DURANTE UN VUEL

Joe Rickey Hundley faces up to a year in prison if found guilty of simple assault:Molesto:

Me browsing imgur at 4am
ambrosiasalad

Re: HOMBRE CACHETEA A UN BEBITO PORQUE NO PARABA DE LLORAR Y NO ES SU HIJO DURANTE UN VUEL

As reported by The Smoking Gun, Hundley then 'turned around and slapped' the toddler in the face 'with an open hand, which caused the juvenile victim to scream even louder.' According to the mother, the slap 'caused a scratch below [the child’s] right eye.' Hundley was charged with simple assault in federal court in Atlanta this week. If convicted the man faces a maximum of one year in prison. The 60-year-old, who is the president of an aircraft parts manufacturer based in Idaho, denied slapping the child or using racial language. He claims that he did 'ask the mother to quiet the child.

Me browsing imgur at 4am
Plata
eros98

:Bizco:  LOCO HP....

Senior
ladyguangaa

JO JO JO BIEN POR EL VIEJILLO YO TAMBIEN UBIERA HECHO LO MESMO :Quemeimporta:

Platino Brillante
almazan9

Dios mio ese hombre esta loco, en una ocasion viaje desde las 3:00 am, al final viajaba de Chicago a Pennsylvania (llegaba a PA a las 9:00 pm), mi hijo estaba cansadisimo, no paro de llorar en el avion y creanme que hice lo imposible por calmarlo pero nada funciono, si ese Sr. se atreve a tocar a mi hijo me le voy encima como fiera... :Mad:

thalicrazy
Temas: 658
Kudos: 462
Publicaciones de blog: 0

yo no culpo al sr es fastidioso aguantar bebes gritando

Diamante
laexelencia

debio de ver actuado de otra forma,una cachetada a la madre si no podia contenerce jajaja

doloressa
Cristal
lacarmelita

ambrosiasalad ha escrito:

Joe Rickey Hundley faces up to a year in prison if found guilty of simple assault:Molesto:

:Mad:EXTUPIDO ABUSADOR :Molesto: YO LA MADRE NO CREO QUE ME HUBIERA AGUANTADO:Punete: PORQUE LE HUBIESE DEVUELTO LA CACHETADA CON TODO Y MIS UñAS, POR FRESCO Y ATREVIDO ESE HIJO DE LA GRAN "PUDIERA" :Hirviendodecolora:

SALUDITOS:Inocente:

giancarla
Temas: 246
Kudos: 836

almazan9 ha escrito:

Dios mio ese hombre esta loco, en una ocasion viaje desde las 3:00 am, al final viajaba de Chicago a Pennsylvania (llegaba a PA a las 9:00 pm), mi hijo estaba cansadisimo, no paro de llorar en el avion y creanme que hice lo imposible por calmarlo pero nada funciono, si ese Sr. se atreve a tocar a mi hijo me le voy encima como fiera... :Mad:

OMG, IGUAL YO ME LE HUBIERA IDO ENCIMA CON TODO. YO LE HUBIERA DADO UNA PELA AL VIEJO RANCIDO ABORRECIDO ESE QUE LO DEJO TENDIDO AHI ME TUVIERAN QUE LLEVAR PRESA:Molesto: VIEJO LOCO DESGRACIADO CULICAGADO Y SANGANO. LOS BEBES LLORAN QUIEN CRAJOS SE CREE EL A INSLTAR UN ANGELITO  PEGARLE!! A VECES NO PODEMOS CONTROLARLOS, A VECES EL BABY ESTA MALITO DE SALUD NO SE SIENTE BIEN Y NO SE PUEDE EXPRESAR. QUE CORAJE ME DIO ESTA NOTA!!