Responder
¡Bienvenido! Para que puedas participar, intercambiar mensajes privados, subir fotos, dar kudos y ser parte de las conversaciones necesitas estar ingresado en los Foros. | Ingresa | Regístrate Gratis
ambrosiasalad
Temas: 10,654
Kudos: 33,827

LA NUEVA MODA DE ALGUNOS CHICOS TOMARSE FOTOS OLIENDO SNEAKERS (LEASE ZAPATOS)OH NO

[ Editado ]

A lady-pal of mine once turned up at a party and claimed some fella in the middle of the street had just asked her if he could lick the soul of her boot, and the dirty ***** obliged...of course she did. It's something I've never tried but have often watched. Maybe I should just try it out, although I could see me getting a little too -erm- creative; deep-throating the laces, licking the Nike Swoosh from base-to-tip, rimming myself with the sneaker-tongue [trainer tongue punches]. My online avatar would be 'SneakerTweaker1985@aol.com'. Tap your lace-end below to read graphic Design Duo Pinar & Viola's interpretation of Sneaker Slave Culture.

The first thing I don't regret favoriting.
ambrosiasalad

Re: LA NUEVA MODA DE ALGUNOS CHICOS TOMARSE FOTOS OLIENDO SNEAKERS (LEASE ZAPATOS)OH NO

[ Editado ]

ambrosiasalad

Re: LA NUEVA MODA DE ALGUNOS CHICOS TOMARSE FOTOS OLIENDO SNEAKERS (LEASE ZAPATOS)OH NO

TAN RICO OLERAN ? Y TU YA TE TOMASTE LA TUYA :Verdedelarisa::Jajaja:

Temas: 295
Kudos: 515

partida de d r o g o s.  estan oliendo la pegatina de los zapatos.  :Escandalo: 

:Queoso:  ejem ejem cuando me compro zapatos hago lo mismo, huelen tan delicioso recien comprados. igual que con los libros, me fascina el olor de libro nuevo :Bizco:

tvadicta76

Que extrvagantes chicos Ambro

josteana
Temas: 2,290
Kudos: 6,346

cochinos..o

culichiyo
Temas: 1,970
Kudos: 5,511

:Pazyamor::Jajaja:

lospelitosdelacripta ha escrito:

:Queoso:  ejem ejem cuando me compro zapatos hago lo mismo, huelen tan delicioso recien comprados. igual que con los libros, me fascina el olor de libro nuevo :Bizco:

mogumcita

Ay no que cochinos  :Escandalo:  ya no saben que inventar luego saldran tomandose todos oliendose el chiquitin :Bored: que asco

lisa777
Temas: 458
Kudos: 1,731

ambrosiasalad ha escrito:

A lady-pal of mine once turned up at a party and claimed some fella in the middle of the street had just asked her if he could lick the soul of her boot, and the dirty ***** obliged...of course she did. It's something I've never tried but have often watched. Maybe I should just try it out, although I could see me getting a little too -erm- creative; deep-throating the laces, licking the Nike Swoosh from base-to-tip, rimming myself with the sneaker-tongue [trainer tongue punches]. My online avatar would be 'SneakerTweaker1985@aol.com'. Tap your lace-end below to read graphic Design Duo Pinar & Viola's interpretation of Sneaker Slave Culture.

deberian de olerlos usados, suciosos aver si les gustan:Burlon2:

Platino Brillante
dawn07

Otra droga? :que_importa: