Responder
¡Bienvenido! Para que puedas participar, intercambiar mensajes privados, subir fotos, dar kudos y ser parte de las conversaciones necesitas estar ingresado en los Foros. | Ingresa | Regístrate Gratis
Marfil
ericelamigable

Una mujer en Queens NY empujo a un hombre a los rieles del tren y murio

View more videos at: http://nbcnewyork.com.

Marfil
ericelamigable

Re: Una mujer en Queens NY empujo a un hombre a los rieles del tren y murio

NEW YORK (MYFOXNY) -

A man was shoved in front of a No. 7 train struck and killed in Queens Thursday evening.

Cops are looking for the women they believe pushed the man at the 40 Street-Lowery Street station on Queens Boulevard in Sunnyside.

The NYPD has released a surveillance video of the suspect running from the station. She is described as a heavyset Hispanic woman in her 20s. She is approximately 5'5" tall with brown or blonde hair. She was wearing a blue, white and gray ski jackets and Nike sneakers with gray on top and red on the bottom.

Witnesses said she was walking back and forth on the platform, talking to herself, before taking a seat alone on a wooden bench near the north end of the platform.

When the train pulled into the station, the woman got up from the bench and pushed the man, who was standing with his back to her, onto the tracks into the path of the train.

The victim appeared not to notice her, according to witnesses.

The man, who was not identified, was hit by the first of the 11-car train, with his body pinned under the front of the second car as the train came to a stop.

No. 7 train service was suspended between Court Square and 61 Street-Woodside Avenue, the MTA said

Diamante
pieldenieve

Los locos andan sueltos...como dice la cancion de Pedro Navaja "I want to live in America".

Marfil
ericelamigable

Estoy aqui en mi casa escuchandoi la radio y todas las noticias han sido tragicas al casi final del 2012, un adolesente atropellado por un camión y este se da al escape dejandolo morir etc. En estos tiempos, ya la gente no tiene corazon y mata a quien sea y sin conocerte solo por la satisfacion de matarte y escapar como un  o una cobarde. :Quetristeza:

pieldenieve ha escrito:

Los locos andan sueltos...como dice la cancion de Pedro Navaja "I want to live in America".

Platino Brillante
girliciouss

que desgraciada por que no se tiro ella.
Temas: 498
Kudos: 832

NO QUIERO VER MAS NOTICIAS
TODAS
MALAS
HASTA LAS ECONOMICAS
GRRRRR

Marfil
ericelamigable

Eso digo yp, ella debio tirarse y asi se le cumple ese deseo a la loca pero no tirar a los demas. :Molesto::Pazyamor:

girliciouss ha escrito:
que desgraciada por que no se tiro ella.

Bronze
glyseliz

ESA NOTICIA ME TIENE BIEN NERVIOSA YA QUE MI HIJA TOMA ESE TREN PARA IR A LA UNIVERSIDAD Y PASO UNA PARADA ANTES DE LA QUE ELLA SE QUEDA.  SIMPRE LE DIGO QUE CUANDO ESTE EN LA PLATAFORMA SE PEGUE A LA PARED Y NI SE ACERQUE A MIRAR SI EL TREN VIENE.  YO LE COMPRE UNA ALARMA QUE SUENA BIEN DURO POR SI ESTA EN PELIGRO Y AHORA LE VOY A COMPRAR PEPPER SPRAY. ELLA SE RIE DE MI Y ME DICE QUE ESTOY PARANOICA. 

Marfil
jahazi3l

Ay no:smileysad:
Bronze
glyseliz

Crime scene: The man was struck by the train and killed at the 40th Street station near Queens Boulevard in Sunnyside, pictured

ESTA ES LA MUJER QUE BUSCAN

On the run: The suspect, described as a Hispanic woman in her 20s, was captured on a surveillance camera fleeing from the train station after the incident

A mumbling woman  A mumbling woman

The unidentified woman, seen fleeing on video, was reportedly muttering to herself

Hunt: New York Police Department chief spokesman Paul Browne said the woman fled the scene after the shocking attack and officers were searching for her